torsdag 11 september 2008

Heart of gold

Ikväll är det återigen dags för popquiz på petsoundsbar.
Om man känner för att dricka god öl och få tävla mot mig (imponeras av mitt lags kunskaper) så gör man bäst i att befinna sig i deras källare ikväll, de öppnar 18, quizet startar runt 20.

Neil Young spisas eftersom att jag igår drabbades av min (inbillade) afasi. Så nu går jag igenom gubbrocken i mig, pluggar lite.
---------------
  • Maskinens nya låt är inte i närheten av våldtäcktslåten.
  • Imperiet gillar inte dvd'n som skulle släppas idag så den släpps helt enkelt inte. Trist för dem som var fans. Det var ju bara en konsert, vad gnäller dem om?
  • The Cramps på Napa State var det som låg på första plats på Strages youtubelista. Helt välförtjänt, det är en fantastisk konsert.
  • Denimzine kommer förmodligen ha höstens bästa klubb på Debaser Slussen en fredag varje månad. Jag älskar denimzine.
  • Något som sett Virtanens talkshow? bättre eller sämre än hans studio?
  • Det här är förmodligen det korkaste och mest förvirrade krönika jag någonsin läst. Sämre än alla puls-kicki krönikor, sämre än charlatans och madchester vågen. Skit helt enkelt. Skit ska skit ha.
  • Martina säger sanningen och avslöjar att Love var elektroniskt utan indiehits. Jag är sjukt besviken och yrkar på landsförvisning av Terry & Co pga falsk marknadsföring.

Inga kommentarer: