söndag 14 september 2008

Pretending not to see his gun I said lets go out and have som Gay Fun!

Nu när jag är nyligen outad som gay så borde det väl dags att anta den rollen. Spela på homosexualitet och bli en klyscha så att folket slipper undra.
Frågan är bara vilken roll jag ska anta.
Antingen så fjollar jag till mig, hänger på Victorias måndagar och dansar mig svettig i bar överkropp på Patricia på söndagar.
Eller så blir jag hipster-queer-rätt, hänger på Ficks på lördagar och dansar mig svettig i bar överkropp på Slick en lördag i månaden.

Eller så fortsätter jag på mitt straighta jag och fortsätter att gå på Fritz Corner på lördagar dansar, mig svettig med en hand på hjärtat och en näve i luften.
Det är också Gay Fun!

If you wake up in the morning thinking 'what have I done?'. I wouldn't use much sleep about it because its only gay fun.

Inga kommentarer: