fredag 17 juni 2011

semestersommar

Har knarkat blocket efter ny cykel senaste veckan, alla cyklar blir sålda på 20 minuter så det är ett jävla krig där ute. Sen kom jag till insikten att jag kunde plocka ut ett gäng komptimmar i lön. Katshing lät det och nu letar jag ny cykel igen. Lutar åt en singlespeed custom-made grej. Schtek!

Annars är livet ett disco, två arbetspass sedan semester. Jag värmer upp redan nu med att dricka laxrosa rosé. Semestern kommer bli grym! Några dagar i Simrishamn, en dag i gbg med Maiden konsert och svindyrt hotellrum. Sedan blir det stugsommar ute på Dalarö i ett par dagar. Hur sweet låter inte det?

Förövrigt sparar jag ut mustasch i år igen. Än så länge ser det ut som om jag bara har lite smuts ovanför läppen, ge det två veckor så kanske jag ser manlig ut.
Halmhatt och mustasch, det är sommarens stora grej, sanna mina ord!

Inga kommentarer: