fredag 5 augusti 2011

Chillin at the Holidae Inn!

Sådärja. Nu är höstens resa till New York bokad. Vi kommer att vara där en vecka i oktober och jag ser löjligt mycket framemot allt den staden kan erbjuda.
Det var ett jävla krux att välja hotell, hur i helvete vet man vad som är bra? Allt var fruktansvärt dyrt och jag bara tar för givet att standaren är som i London (undermålig så vida man inte pröjsar).
Nu blev det ett Holiday Inn, allra mest pga läget samt Chingys låt. Fuck it, vi ska väl bara sova på rummet? Kedjor brukar ha en standard som inte är superfräscht men aldrig äckligt.
Så vad gör man i New York? Jag tänkte äta mig igenom varje gata. Just nu är jag mer än besatt av mat och inser att i NY kan jag äta tills jag dör. Bokstavligt talat. En bra plan låter det som hursomhelst.

Hur många kilo är det ok att gå upp på en vecka?

1 kommentar:

Alexander sa...

Fem tycker jag nog att det kan vara värt.